Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبارموبایل و لپتاپ

رنگ‌بندی و مشخصات اولیه گلکسی اس 23 پلاس فاش شد

این مدل به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد بود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تنها بعد چند ساعت از اینکه اطلاعاتی از رنگ‎بندی گوشی گلکسی اس 23 اولترا در فضای مجازی منتشر شد، جزئیاتی تازه از مشخصات فنی مدل پلاس این سری نیز به اشتراک گذاشته شد. سامسونگ قصد دارد در ماه فوریه و طی رویداد Galaxy Unpacked به صورت رسمی از این سری رونمایی کند. در ادامه همراه مجله لیون کامپیوتر باشید.

این اطلاعات توسط nieuwmobiel.nl بدست آمده است. این منبع توانسته به رنگ‌بندی گلکسی اس 23 پلاس دست پیدا کند. با این حال، طبق چیزی که نشان داده شده بنظر می‌رسد این مدل تنوع رنگی یکسانی (شامل رنگ‌های سفید، مشکی و قرمز) با مدل پایه دارد که شاید برای برخی چندان خوشایند نباشد.

رنگ‌بندی و مشخصات اولیه گلکسی اس 23 پلاس فاش شد

گفته می‌شود جدیدترین عضو کهکشانی‌ها به سیستم عامل اندروید 13، نمایشگر 6.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. همچنین، اعلام شد که این نسخه از تراشه نسل جدید Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می‌‎کند.

اطلاعات جدید از گوشی گلکسی اس 23 پلاس
رندر لو رفته از گلکسی اس 23 پلاس

چندی پیش گزارشی منتشر شده بود که نشان می‌داد گوشی‌های اندرویدی پرچمدار مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 تا سه ماهه سوم سال 2023 از قابلیت اتصال ماهواره‌ای برخوردار می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های موجود در گلکسی اس 23 پلاس می‌توان به پشتیبانی از گواهی IP68، پشتیبانی از شبکه 5G و حداکثر 12 گیگابایت رم اشاره کرد.

همانطور که بالاتر هم اشاره کدیم، سری گلکسی اس 23 قرار است یک فوریه (دو هفته دیگر) به صورت رسمی معرفی و سپس به بازار عرضه شود.

منبع
wccftech

سهیل حسینی

گیمر، علاقه مند به تکنولوژی و بازی های ویدئویی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا